18 Haziran 2015 Perşembe

-

Birazdan bahsedeceğim şeyleri kendiliğimden fark etmesem bir başkası bana söylese kesinlikle saçmalık olduğunu düşünürdüm.

Kendimi bildim bileli ay Dolunay iken ve ilk şeklini (hilalden biraz daha ince) almışken kendimi cam kenarından ayı izlerken buldum. Yüreği kocaman olur ya insanın, hayranlıkla göz kırpmadan odaklanır... Ben de hayranlıkla dolunayı izlerim.

Saatlerce anlatırım size hatta. öyle bir tutku.

Telefonumda tumblrımda neredeyse her yerde - odam da dahil- ay resimleri gökyüzü vb temalı fotoğraflarla yaşıyorum. Aklıma adımın anlamına bakmak geldiğinde hayret ettim. Adım ; aya ait, aydan gelen demekmiş. İlk başta anneme bu ismi bana verdiği için en sevdiğim cisme en yakın adı verdiği için çok minnet etmiştim. Ama araştırınca olayın zaten ismimin koyulmasıyla başladığını öğrendim. Örneğin çok sevdiğim arkadaşım Sena da şimşek çaktığında mutlu olur gök gürültüsüne olan hayranlığı benim dolunaya olan hayranlığımla aynı. Bunu fark ettiğimizde Sena'nın şimşek parıltısı anlamına geldiğini de bu olayla bağdaştırınca benim için daha bir inandırıcılığı arttı.

Ayrıca mümkün olmamasını gerektiren bir sebep de yok. 
Bu olay harikaa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder