Bu gördüğünüz çekirge dün yaptığımız yolculuk boyunca bizimle geldi. Zeki hayvanmış doğrusu hiç enerji tüketmeyerek gideceği yere gitti zannımca.Yol boyunca izledim ayaklarını ellerini belli aralıklarla ağzında tutarak tekrar sunroof a yapıştırdı, artık salgı mi o tutturan şey onu o kadar rüzgarda bilemem onu sayısalcılar düşünsün ben anlamıyorum pek. Neyse, Bir güzel yerleşti arabaya kısacası.
27 Temmuz 2015 Pazartesi
Gün
Saat 06:16
09:00'da iş başı yaptığım işe bu saatte gitmenin mantıklı sebebi de babamın bırakıyor olması. İnanın otobüsten iyidir o saatte kalkmak ayrıca bu görüntü de bayağı hoşuma gitti.
Not : Deli gibi uykumun olduğu gerçeğini de eklemek isterim.
21 Temmuz 2015 Salı
18 Temmuz 2015 Cumartesi
29 Haziran 2015 Pazartesi
Şairler yüreğinize dokunur.
Cemal Süreya
Haberin olsun."
18 Haziran 2015 Perşembe
-
Birazdan bahsedeceğim şeyleri kendiliğimden fark etmesem bir başkası bana söylese kesinlikle saçmalık olduğunu düşünürdüm.
Kendimi bildim bileli ay Dolunay iken ve ilk şeklini (hilalden biraz daha ince) almışken kendimi cam kenarından ayı izlerken buldum. Yüreği kocaman olur ya insanın, hayranlıkla göz kırpmadan odaklanır... Ben de hayranlıkla dolunayı izlerim.
Saatlerce anlatırım size hatta. öyle bir tutku.
Telefonumda tumblrımda neredeyse her yerde - odam da dahil- ay resimleri gökyüzü vb temalı fotoğraflarla yaşıyorum. Aklıma adımın anlamına bakmak geldiğinde hayret ettim. Adım ; aya ait, aydan gelen demekmiş. İlk başta anneme bu ismi bana verdiği için en sevdiğim cisme en yakın adı verdiği için çok minnet etmiştim. Ama araştırınca olayın zaten ismimin koyulmasıyla başladığını öğrendim. Örneğin çok sevdiğim arkadaşım Sena da şimşek çaktığında mutlu olur gök gürültüsüne olan hayranlığı benim dolunaya olan hayranlığımla aynı. Bunu fark ettiğimizde Sena'nın şimşek parıltısı anlamına geldiğini de bu olayla bağdaştırınca benim için daha bir inandırıcılığı arttı.
Ayrıca mümkün olmamasını gerektiren bir sebep de yok.
Bu olay harikaa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



