GÜLİBRİŞİM
27 Temmuz 2015 Pazartesi
Gün
Saat 06:16
09:00'da iş başı yaptığım işe bu saatte gitmenin mantıklı sebebi de babamın bırakıyor olması. İnanın otobüsten iyidir o saatte kalkmak ayrıca bu görüntü de bayağı hoşuma gitti.
Not : Deli gibi uykumun olduğu gerçeğini de eklemek isterim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder