27 Temmuz 2015 Pazartesi

Gün

Saat 06:16
09:00'da iş başı yaptığım işe bu saatte gitmenin mantıklı sebebi de babamın bırakıyor olması. İnanın otobüsten iyidir o saatte kalkmak ayrıca bu görüntü de bayağı hoşuma gitti.
Not : Deli gibi uykumun olduğu gerçeğini de eklemek isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder