Bu gördüğünüz çekirge dün yaptığımız yolculuk boyunca bizimle geldi. Zeki hayvanmış doğrusu hiç enerji tüketmeyerek gideceği yere gitti zannımca.Yol boyunca izledim ayaklarını ellerini belli aralıklarla ağzında tutarak tekrar sunroof a yapıştırdı, artık salgı mi o tutturan şey onu o kadar rüzgarda bilemem onu sayısalcılar düşünsün ben anlamıyorum pek. Neyse, Bir güzel yerleşti arabaya kısacası.
27 Temmuz 2015 Pazartesi
Gün
Saat 06:16
09:00'da iş başı yaptığım işe bu saatte gitmenin mantıklı sebebi de babamın bırakıyor olması. İnanın otobüsten iyidir o saatte kalkmak ayrıca bu görüntü de bayağı hoşuma gitti.
Not : Deli gibi uykumun olduğu gerçeğini de eklemek isterim.
21 Temmuz 2015 Salı
18 Temmuz 2015 Cumartesi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


