Merhaba 22:37 den yazıyorum.
Günlerden Cumartesi bir kaç saat sonra da Pazar.
Bombooo..şş geçen günlerle, miskinliğimle ve ruhen belki de bedenen ( üzücü ) fazlalıklarımla merhaba...
1 Mayıs gelse de o 1 ayı dopdolu aşşırı verimli geçirsem kafası hafif eşikten görünüyor. Şey gibi "Pazartesi diyete başlayacağım!" Umarım sonu aynı olmaz.
Yazının devamı için bile üşendim durumun ciddiyeti tokat gibi çarpıyor yüzüme, hoş değil hiç.
Neyse şu durumu çözer çözmez buraya yazacağım.
Burası benim deşarj alanım. -Giderayak yağ çektim.Olsun.-
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder